search


campaign 2019.01.01
Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudom megvásárolni a terméket?

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást ("Tovább vásárolok" hivatkozás a Kosár tartalma oldalon). A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja ("Újraszámol" hivatkozás a Kosár tartalma oldalon). Az alapértelmezés szerint 1 egységnyit kínálunk fel.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra ("Kosár ok, megrendelem" hivatkozás a Kosár tartalma oldalon) kell kattintani. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelőlapon végig nem haladt. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek a dobozban, amelyen a vevő megegyezik az Ön által megadott számlázási címzettel. Az árváltozás jogát fenntartjuk.

Hogyan tudom módosítani a kosár tartalmát?

Előfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire, vagy amennyire gondolt. A webáruházunkban használatos kosár oldalon a termékeket bármikor eltávolíthatja, vagy módosíthatja a mennyiségüket. Ha mindezek ellenére is hibásan adja le a rendelést (ez kiderül az általunk kiküldött rendelés visszaigazoló e-mailből), akkor sincs semmi baj, egy e-mailben tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését.

Van-e minimális rendelési tétel?

Minimális megrendelési tétel nincs, de adott termékből legalább 1 egységnyit szükséges megvásárolni. A megrendelésnek felső határa nincs.

A rendelés elfogadása

Amennyiben végighaladt a rendelési folyamaton (Regisztráció, Szállítási cím ellenőrzése, Számlázási cím ellenőrzése, Részletes megrendelőlap, Megrendelés leadva) a rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt – 48 órán belül – egy emlékeztető e-mailben (automatikus visszaigazoló email) tájékoztatja.

Amennyiben a regisztráció során valamely adatot tévesen vagy hibásan adott meg (adatbeviteli hiba) annak módosítását bejelentkezés után a Személyes adatok menüpontban is megteheti. Függőben lévő megrendelés adatainak, tartalmának módosítását legkésőbb a csomag postára adásáig jelezheti Ügyfélszolgálatunknak írásban a vedabagoly@soos.hu e-mail címre küldött megkereséssel!

Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott email címen megkeresi Önt. A hibás mennyiségeket alapesetben mindig az adott mennyiséghez legközelebbi, magasabb mennyiségre.

Hogyan történik a megrendelés teljesítése?

A megrendelt termékeket egy (vagy több) csomagba összeállítva adjuk át a szállító partnerünknek. A küldemény elindításáról e-mailben értesítjük a vevőt, emellett a csomag azonosító számát is továbbítjuk elektronikus levél formájában. A szállításról részletesebben "A termékek szállítási módja" (lásd 7. pont) fejezetben olvashat.

Csak a webáruházban adhatok le rendelést?

Nem, a rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

Az vedabagoly@soos.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, ha szükséges adószáma; a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben, stb. nincs készleten).

A +36 (20) 339 2069-es telefonszámon munkaidőben ( Hétfő: 07.30-16.00, Kedd: 07.30-16.00, Szerda: 07.30-13.30, Csütörtök: 07.30-16.00, Péntek: 07.30-12.30 ) munkatársunk felveszi a rendelést.

Katalógusból rendelés menete:

A katalógusok megnyitásához kérem kattintson a linkre, és válassza ki az Ön számára megfelelő termékeket.

A termékekkel kapcsolatban szakmai segítséget kérhet a kiválasztáshoz a fenti elérhetőségeken.

A katalógusban szereplő termékekkel kapcsolatban kérjen információt kollégáinktól a fenti elérhetőségeken.

Katalógusból való információ kérés esetén kérjük tüntesse fel a termék kódját, megnevezését és a darabszámát.

Kollégáink az Ön által megadott elérhetőségek valamelyikén tájékoztatják Önt az árakról, és a szállítási határidőről, lehetőségekről.

A megrendelés menetéről kollégáink tájékoztatni fogják.

Webshopos rendelés:

Amennyiben a kíván termék nincs raktáron, akkor a megrendelni kívánt termékkel kapcsolatban kérjen információt kollégáinktól, a fenti elérhetőségeken.

Kérjük, adja meg a termék cikkszámát, megnevezését és a darabszámát.

Kollégáink az Ön által megadott elérhetőségek valamelyikén tájékoztatják Önt a szállítási határidőről, lehetőségekről.

A megrendelés menetéről kollégáink tájékoztatni fogják.

Fordított ÁFA-s termékek köre

A fordított áfás termékeket nem magánszemélyként vásárló látogatóink az áfa törvény szabályai szerint, megfelelő nyilatkozat megtétele után fordított áfával tudják megvásárolni.

 

Akciós termékek

Arrow